Friday 6 September 2013

September 5

Assalamualaikum selamat pagi semua!!


Semalam 5 haribulan September merupakan hari ulangtahun kelahiran aku yang ke ........ erk erk tengah kira dengan jari rasa macam tak percaya umur dah makin meningkat! sebab masih dok perasan muda dan berjiwa muda belia lagi hehehe 

Terima kasih pada yang mengirimkan doa-doa..semoga doa-doa korang tu termakbul amin amin...walaupun aku tahu korang takkan baca blog aku nie, tapi aku tetap nak cakap gak!

Apa yang aku doakan untuk diri aku biarlah aku simpan sensorang...cuma satu yang aku harapkan agar apa yang aku rasa dan alami sekarang akan segera berlalu....tahun 2012/2013 terlalu banyak ujian yang aku alami...ya aku tahu Allah menguji seseorang hambanya selayak dengan kemampuannya...aku redha, hanya doa dan tawakal yang aku mampu aku pohon.....amin

tetiba rasa gerimis dalam hati...........uhukuhuk

12 comments:

  1. slmt ulg thn kelahiran yg ke .......... ( sila isi tempat kosong ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks syapex....yang pasti dah makin tua! hehe

      Delete
  2. happy birtday, mrs.smile...happy selalu ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks zilla...ms pun harap harap macam tu :)

      Delete
  3. Happy Birthday MS, moga diberi keberkatan usia oleh-Nya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks PM...Insya-Allah amin ya rabbalalamin....

      Delete
  4. Epy belated besday ME...jgn sudah hati..senyum2 selalu baru awek muda mcm JM..uhuk..huk...batuk pulak...umur dh byk tp still rasa muda perasan betul JM Ni heee

    Terima dgn tabah..in shaa Allah ada kemanisan di sebaliknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks JM...MS pun nak nampak muda selalu gak macam JM...
      baiklah pasni MS akan lebih rajin senyum...tapi takut gak kang ada yang kata MS putus mana mana urat lak heeee

      Delete
  5. happy anniversary & keep smiling...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kak mulan.....senyum selagi mampu :)

      Delete