Wednesday 25 March 2015

Post ini khas untuk Kelab Jari Debab



Masa Hot Air Ballon Putrajaya hari tu

aku jumpa mereka-mereka ini...

first time jumpa,  kecuali seorang akak tu dah pernah jumpa sebelum tu 

dia bawa adik dia bersama......hi adik! kot-kot terbaca entry akak hehehe

lama juga kami borak hari tu ...terima kasih akak! 

mendengar macam-macam cerita saya..tolong jangan serik :)

dan tolong "basuh" saya kalau saya terlebih mengarut hehehe

dan

akak tu yang pelawa aku join datang sini.......

join mereka-mereka ini...tengok blogger2 otai tembak gambar belon kat Ayer@8 Putrajaya

aku kagum..sebab tak pernah ambik gambar macam tu :)

pastu piknik bersama-sama,  ikut serta juga seorang cowok dari Jakarta.....si gadis manis yang bawa

mesti dia pening tengok kami-kami yang macam kanak-kanak ribena terlebih umur

makan-makan pastu gelak lagi..gelak lebih dari makan aku rasa

tapi apapun yang pasti kami happy.......

terima kasih untuk makanan yang sedap-sedap itu....yang gigih memasak mengoreng mensalut membalut 

dan macam-macam lagi...

dan sekali lagi TERIMA KASIH

untuk mereka-mereka yang sudi terima kedatangan aku

dan berkenalan juga dengan 3 orang lagi ahli Kelab Jari Debab mereka tapi bukan di situ 

tetapi di dalam group whatsapp belum pernah bersua muka cuma 

Hi Hi di dalam group whatsapp jer.........kecoh semuanya sampai aku selalu blurr tak sempat kejar conversation mereka...memang sah-sah aku muka blurr

tapi aku tak kesah pun

yang penting kami semua happy :)

Alhamdulillah






30 comments:

  1. Ini tak de kaitan dengan Jari Manis kan? He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya Jari Debab je ni SS..Jari Manis tak masuk list sbb Jari Manis is Jari RUNCING hohoho

      Delete
    2. Jari runcing elok sarung cincin JM :)

      Delete
    3. hehehe CT bleh join dak ? jari CT debab gak.. ngan badan2 debab miahaha..

      Delete
    4. kena isi borang dulu nanti minta kat seketari club eeh :)

      Delete
    5. Banyak jari rupanya.. ingat ada jari manis jer.. :D

      Delete
    6. alamak.. givap la.. banyak procedures =P

      Delete
    7. Afif...memanglah ada 10 jari kan :P

      Delete
  2. move on dik! just move on...
    jangan dilihat pintu yang dah lama tutup
    pi jenguk pintu lain pi....

    heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks akak!
      Insya-Allah takmo pandang pintu tu lama-lama
      tapi itulah susah nak buka pintu lain....mangga ketat sangat hahahaha

      Delete
  3. JM turut gembira apabila Mrs gumbira..no more sedih2 tau...life must go on...lupakan kisah sedih yg lalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah.. SS kan ada...
      * Tetiba...

      Delete
    2. JM Insya-Allah, perlukan masa sebab parut masih merah :)

      Delete
    3. eeeh ade ke?? awak kat mana? awak awak kat mana?

      Delete
    4. Saya kat sini... Sini.... Saya ni kat siniiiiiii... Dalam hati awak... Ha Ha Ha...

      Delete
    5. nama kan Mrs. Smile.. u need to always smile.. hehehe..

      Delete
    6. Thanks CT...tengah senyum ni :)

      Delete
  4. jangan serik yee....

    kiteorang memang macam tu...

    terima kaseh juga sebab sudi join kiteorang2 ni... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jujie...insya-Allah tak
      kalau serik mrs dah tak join next projek kita
      jujie masak mihun kan nanti :) eeeh ke DrS yang masak mihun??

      Delete
  5. Hahahahhah..

    Insya Allah, ada rezeki, nanti kamu boleh bertemu dgn ahli ahli lain KJD ..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahaaa....sambung gelak
      Insya-Allah nak jumpa gak dengan tokey macaroon :)

      Delete
  6. kelab jari debab,jari saya tak debab :-)

    ReplyDelete
  7. dari Bandung dong... bukan Jakarta... hihih.

    lamanya tak hapdet!! (saje saiko)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak salah ke GB...
      haaaa pi hupdate cepat! karang bersawang hiks

      Delete
  8. waaaa tak ada gambar ke kat hot air balloon tu ? tak sama2 tembak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. adaaaa tapi sengaja tak tempek kat sini
      tembak gak tapi versi camera cap ayam hahaha
      tak sama macam camera otai2 yang lain :)

      Delete
    2. samalah kite.. kalo nak tembak malu..
      sorok2 camera T.T

      Delete