Monday 4 November 2013

Kisah Hujung Minggu!

Assalamualaikum......

Pasti ramai yang masih bercuti sempena cuti panjang nie..hehe aku pun sama, memang takde plan nak kemana-mana lagi pun sabtu lepas baru hantar anak buah balik kampung...so duduk di rumah jer lah! last week penat sangat dengan bermacam-macam aktiviti dan hal......so cuti nie aku ambil kesempatan untuk relaxkan diri...kemain kan!

Dah duduk kat rumah tu sempatlah aku  maraton drama korea yang mana tak sempat catch up tu..hambik ko 4 drama 8 episode sekali harung...tu lom kira variety show lagi mau muntah korea aku pasni...tekanan perasaan paling dasyat nak tunggu next episode!!!!!!!


Kalo tengok drama korea nie..salah satu masalah aku ialah mesti sangkut dengan ost dia...best sangat aku dengar! haruslah kena dengan jalan citer drama tu kan dah sah-sah lagu tu dibuat untuk drama tu...mau berbulan bulan nanti aku dok dengar hari-hari!

ost-ost yang menghantui hidup aku sekarang! 



Changmin kalo nyanyi lagu-lagu camni memang sesuai sangat!


suka dengar suara Hongki...



Marry Him If You Dare!! low rating tapi tetap suka :P

Oh lagi dua drama tu aku kurang suka dengan ost dia...tapi jalan cerita "The Secret" tu sumpah mendera perasaan..rasa macam nak lempang laju laju An Doo Han tuh sakit hati giler...



7 comments:

  1. Ahahah..taste kita sama..kalau time cuti boleh berjam2 depan laptop tgk citer korea..pastu bayar bill astro..tapi tak ada org tgk....kekadang boleh lupa nk mkn tgh..sib baik tak lupa nak solat..kalau tak mampos heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM hihi tak sangka kan taste kita sama! jom kita jenjalan korea autumn nanti :)
      ms pun sama kadang-kadang buka tv tapi layan drama korea...sampai kena control diri kalo tak hancur semua drama nak layan hahahaaaaaaaa

      Delete
  2. homaigod....
    changmin mak is sukerrr.. walaupun muka nan hado heheheh..
    eh tapi dia cantik la nengok secara live.
    heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. homaigod homaigod dah jumpa changmin live ker...waaaah2 kemain
      yeeaah diorang memang cantik :p

      Delete
  3. ;marry me if you dare' suka sebab ada Yong Hwa. Jalan cerita ok boleh layan jugak ;) tengok 'Dad where are tou going?' best jugak tau =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi-5 Dee...ms pun layan sebab ada YH kalo tak macam malas nak tengok, haha nampak sangat biasnya!!!
      okey lepas habis nie nanti ms godek2 citer tu pulak :P

      Delete
  4. Saya lama dah tak layan cerita korea. Tapi kalau saya layan pon akan sama kes jugak. Tapi selalu saya akan terbayang yg saya ialah heroin tu.. ahahha.. over kan..

    ReplyDelete