Tuesday 27 August 2013

Insiden petang jumaat


Assalamualaikum n Good Morning!!

Tersalah masuk kereta......haa itulah yang dialami oleh aku last week, dengan lenggang kak senah keluar dari lif sambil berborak tak ingat dengan officemate aku... last last aku tersalah masuk kereta orang lain yang sama jenis sama kaler dengan kereta aku....sape suruh dia tak kunci keta kan!!  aku pun dah dengar bunyi alarm keta  aku...dengan penuh yakin dan tanpa rasa was-was terus buka pintu dan duduk..

oh mak kau punyalah terkejut aku tengok-tengok ada lelaki dalam keta aku...macam mana dia boleh masuk semua tu sempat aku pikir tau...dia pun terkejut mesti dia terpikir  "mana datang lak minah nie tetiba duduk dalam keta aku, kalau wife aku nampak habislah" sebabnya aku tersalah masuk keta husband kakak kat office atas aku tuh......maaf kak saya bukannya sengaja! kang tak pasal-pasal cakap aku ada skendel dengan husband dia lak kan

cepat-cepat aku keluar dari keta tu nasib baik sempat cakap sorry saya tersalah keta...malu time tu usah cakaplah sampai semalam aku rasa kalau boleh aku taknak terserempak dengan tuan punya keta tu depan mata aku..biarlah reda dulu 

semalam masa turun kat parking lot...aku pastikan aku tengok plate number keta aku dulu baru aku masuk, risau kalau terkena lagi macam hari tu...kalau dah banyak kali karang orang cakap aku sengaja lak kan hehehehe


8 comments:

  1. hehehee.. aduh.. ni kes parah ni..
    confirm dari awal lagi dia dah tgk minah mana pulak ni masuk kereta aku ape hal.. hahahaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TT rasanya memang mamat tu pikir camtu...nak kata mabuk ketupat hari tu tak pulak makan hehehe
      ingat ingat balik kelakar la pulak

      Delete
  2. hahahaha!!! ada orang penah salah masuk kete kite!!! tapi belum sempat kite gelak (sebab tergamam) dia dah kuar dulu. ahahaha!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya Allah memang malu kot...rasanya orang yang masuk keta GB tu pun mesti pikir cam kiter...
      kalau boleh nak larik sembunyi balik tiang hahahaaaaa

      Delete
  3. pernah kena...!!! buat selamber je lah sbb driver dah ada kat dalam kete... terkejot ingat nak kena kidnap dah... haadooiii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mulan yang pasti dua-dua mesti terkejut kan!!

      Delete
  4. Replies
    1. yes memang cik annne...sampai hari ni MS rasa malu nak pandang mamat yang MS tersalah masuk keta tuh :P

      Delete