Tuesday 10 December 2013

Busy!!!!!!!!!!!


Busy yang melampau, penat yang melampau..stress yang melampau pendek kata semuanya melampau lampau lah..kalau humban semua sekali mau puting beliung aku rasa..

tapi walau macam mana sekali pun semua yang melampau-lampau tu jauh di sudut hati aku aku rindu nak jengok sini, rindu nak bw blog kengkawan yang lain... 

tapi masa tetap tak mengizinkan...banyak perkara yang aku kena settlekan.....
nanti bila dah free sikit aku catch up yer mana-mana entry kengkawan
yang tak sempat aku bw tu yer :)

kalau ada kuasa nak jer aku transferkan separuh pada orang lain, biar ringan sikit
segala benda yang aku pikul sekarang nie...sampai dah keluar muscle 

T_________T 


8 comments:

  1. amboi, kalau boleh sesuka hati transfer ke orang lain, saya pun nak transfer jugalah 'batu2' yang memberatkan bahu saya ne hehehe..apa pun, jgn sampai abaikan kesihatan ya mrs.smile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zilla...tulah kan sesuka hati sendiri jer nak transfer tapi kalau ada yang sudi apa salahnya kan!
      hehehe ringan sikit rasa
      thanks zilla...alhamdulillah masih sihat walaupun tido tak cukup kalo tengok muka sendiri ya-ampun mcm hape!

      Delete
  2. Kalau dah kuar muscle tu..mmg Biziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sgt dah tu ...dah tak perlu pegi kelas aerobic....ehehehehe...

    Kalau lah keh tranfer...tranfer sikit kat JM ni ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM sekarang bukan muscle jer kuar...segala adik beradik sepupu sepapat jerawat pun semua dah memunculkan diri....benci tau!!! syoh2

      alahai JM...jangan menyesal kalo MS transferkan nanti berat tau masalahnya :P

      Delete
  3. betul tu.. kalau busy mcm mne pun blog jangan di tinggalkan hahaha :P
    sbar sabar.. ada masa kita lapang ada masa kita busy.. fitrah kehidupan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sangat...rindu nak bw blog rakan-rakan lain :)

      Ms memang tak rajin sangat nak buat entry baru...tapi bab bw memang ms buat hari-hari kalau ada masa!
      TT entry borneo sudah adakah??

      Alhamdulillah tahap busy dah melepasi fasa kedua...harap kesabaran masih bersama ms...doakan yer :)

      Delete
  4. mengalahkan sibuk orang tebang kayu balak! kah kah kah

    ReplyDelete