Wednesday 10 July 2013

Ayam Percik Oh Ayam Percik



Bulan puasa nie mesti kita ada menu-menu wajib yang kita gemar dihidangkan time berbuka kan..samalah macam aku mesti nak ada ayam percik!!! tak kesah lah samaada aku cari kat pasar ramadhan atau aku ada terlebih kerajinan maka aku buatlah sendiri...boleh ikut taste kita kan...

Tak tahu kenapa kalau bukan bulan puasa aku taklah teringin sangat nak makan ayam percik..biasa-biasa aje cuma bila masuk bulan puasa rasa macam tak lengkap kalau takde ayam percik..tapi tahun nie hanya mampu tengok saja pastu telan air liur berkali-kali...tak mampu lagi nak makan sebab pedas..luka belum baik lagi huhu..Nanti tak pasal-pasal cari penyakit sendiri. Ini pun hari-hari kena datang hospital buat dressing....huuuuu

Seksanya nak tunggu 44 hari. Walaupun dah masuk kali ke-4 berpantang!! tapi tak pernah sekali pun kena berpantang time bulan puasa ko

So kali nie agak menguji tahap kecekalan aku mengharunginya......bertabahlah!!

p/s : ooops saya bukan berpantang bersalin yer...tapi berpantang sebab operation lain! eerk ada yang tanya ker?? eermm gasaklah :P


2 comments:

  1. selamat berpantang yer :-)
    Tak per MS..dh sihat nanti belasah cukup2 heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks JM..after raya nampak gayanya baru boleh belasah hehe now MS nak usahakan supaya dapat berpuasa cepat

      Delete