Sunday 1 September 2013

Welcome September!!



Pejam celik pejam celik

kejap jer dah masuk bulan SEPTEMBER!!

makanya dah tak lama lagi 

umur aku pun dah bertambah satu tahun lagi

hurm...bila diingat dengan bertambahnya umur

apa yang aku dapat selama ini

adakah cukup segala amalan aku?? 

adakah cukup bakti yang aku curahkan pada keluarga??

adakah aku masih mencari-cari sesuatu??

adakah aku masih terleka??

macam-macam sebenarnya persoalan demi persoalan

hanya diri sendiri yang tahu jawapannya....... 


2 comments:

  1. Insyallah cuba untuk membuat terbaik setiap hari..
    lihat pada diri akan keupayaan yg di buat yg sblm ni tak termampu.. :D

    byk kan berdoa.. and keep smile as amalan sedekah ..

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah MS cuba yang terbaik untuk memperbaiki diri..sebab sedar diri MS ni banyak yang kurang....
    thanks TT atas ingatan :)

    ReplyDelete