Friday 19 April 2013

Assalamualaikum...rasanya dah banyak hari aku tak menjenguk sini, malas sangat nak mengarang pastu aku bukannyer ada bakat sangat nak mengarang ayat-ayat nie..ape yang  aku taip kat sini aku redah aje..kalu korang rasa nak baca, korang bacalah tapi kalau korang rasa macam takde yang menarik untuk dibaca takpe..aku tak kecik hati.

Seminggu dua nie aku dah terjebak dengan game "Candy Crush" issskhh saje jer aku cari penyakit, walhal aku sebenarnya tak suka main game, aku lagi rela baca buku dari main game nie (konon-kononnya padahal buku tu adalah novel yer..korang jangan ingat aku baca buku ilmiah, kalau buku yang itu umpama ubat tidor bagi aku hahahaaaa)

Tapi atas pengaruh bos aku...maka secara rasminya aku dah terjebak..peerghh tension stressed semua ada, orang main game untuk release tension tapi aku pulak sebaliknya.

Sekarang dah berhari-hari aku stuck kat level yang sama...kejap-kejap nyawa dah takde aarghh bila nak move to the next level..aku dah bosan duduk kat level yang sama


korang yang dah main game nie mesti level dah tinggi...aku respect dengan tahap kesabaran dan kehandalan korang yang cepat aje move to next level

2 comments:

  1. Hahaha Candy Crush
    ? Mee too baru 2 hari main baru level 17 sehari dh masih kt level yg sama x gerak mmg stress ahahaha ini kwn opis nyer pasal ajar hehehe x psl2 tdo mlm lewat nak settle every level ketagih ma dan yg paling geram perlukan nyawa plak hahaha kita serupa heee

    ReplyDelete
  2. haha ingatkan saya aje macam nie, tension segala bagai, sekarang dah level 35 dekat 2 weeks stuck dekat sini huhu

    ReplyDelete