Tuesday 2 April 2013

Kenapa Jam Lambat Bergerak??

Boring tahap hape pun aku dah tahu sekarang, datang keje tapi macam tak datang keje pun ada sebenarnya, sebabnya semua keje aku dah setel, well keje untuk hari nie tak banyak sangat sebab dari last week aku dah berhampas pulas untuk mengsetelkan semua keje aku. sebab tu ah aku rasa masa sangat lambat berjalan dari tadi aku asyik tengok jam jer macam tak bergerak-gerak. Rasa macam nak pusing jer jarum jam tu biar terus pukul 5.30 petang pastu terus ambil beg dan balik...tapi dalam angan-angan ajelah  yang mampu..karang dapat pulak surat cinta dari bos kesayangan aku tuh..kesayangan lah sangat kan.

Jadi maka dengan tidak membuang masanya marilah kita layan budak nie...aku memang suka layan video-video dia di kala aku sangat stressed mahupun boring tahap dewa-dewi.


Serius...banyak yang tersirat dan tersurat dalam video nie..korang sila paham sendirilah...aku memang malas nak citer




sempoi aje 




antara yang aku paling suka..sebenarnya banyak lagi, kalau korang rasa berminat korang boleh cari kat youtube sana..pilih yang mana korang berkenan, kalau ikutkan aku semua aku suka dah jadi macam aktiviti wajib untuk aku layan..walaupun dah berkali-kali layan tapi aku tetap gelak macam baru first time tengok.  

No comments:

Post a Comment