Sunday 21 April 2013

Cerita Basi Itu

Assalamualaikum......

Pernah tak korang rasa atau buat something yang korang memang taknak orang tahu dan korang ingat ape yang korang buat tu selama nie orang tak tahu...tup tup sebenarnya orang dah tahu

Weeeeee hakikatnya itulah yang berlaku dekat aku sekarang..perkara dari zaman jahiliah, hahaha jahiliah ko !! ayat nak kebabom aje kan, gasaklah hehehe

Lately nie baru aku tahu yang member aku dah tahu "CERITA BASI ITU" tapi selama nie dia pura-pura tak tahu...sebab aku sendiri tak tahu macam mana nak cerita dengan dia time tu apa yang berlaku..dan jalan terbaik adalah aku biarkan semua tu berlalu macam tu aje.

Betullah kata orang kadang-kadang kita perlu pura-pura tak tahu jika sesuatu tu akan merumitkan keadaan. Tapi kena tengok benda apa lah kan, jangan semua benda korang nak pura-pura tak tahu demi taknak merumitkan keadaan.

p/s: terima kasih untuk cik roomate zaman jahiliah. walaupun aku tahu dia takkan baca blog aku ^^


No comments:

Post a Comment