Friday 10 May 2013

Ajal Maut Ditangan Allah

Assalamualaikum...

Hampir 2 minggu aku demam...tapi demam aku on off..kejap baik kejap demam, tapi aku still lagi boleh pegi kerja

Ubat dah penat aku telan..air masak dah bergelen-gelen aku minum, 100 plus dah jadi best friend 

Tadi pegi lagi klinik...buat blood test, akhirnya dapat surat rasmi suruh refer ke hospital

Doctor cakap platelet darah aku tinggi....pastu entah apa tah lagi pasal darah aku yang drop melampau dan darah aku agak pekat..doc cakap bahaya kena cepat-cepat refer ke hospital, doc cakap terus pegi bahagian emergency. Terus cuak aku 10 minit tadi 

Otak aku dah tak boleh menterjemah semuanya...luaran aku rasa macam okey, cuma demam saja, sekarang pun dah keluar peluh..pastu sempat lagi aku merepek kat sini.

Tapi aku taknak pegi hospital malam nie...aku nak pegi esok pagi...

Taknak masuk ward...serius aku benci giler...fobia last year masuk ward pun tak hilang lagi.

Aku tulis entry nie sambil nangis...risau sebenarnya hopefully takde yang serius, aku tawakal kepada Allah dan berserah padanya. 

p/s: beg pakaian dah siap packing preparation untuk besok huwaaaaaa


2 comments:

  1. Risau jgk klau melibatkan kes darah pekat darah cair ni, jgn tggu lagi pegi chrck cepst risau lak JM dgr. Semoga cepat sembuh Ms Aminnnn

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tak kena paksa masuk ward tadi...thanks JM

    ReplyDelete