Friday 31 May 2013

Menangislah Kalau Itu Yang Mampu Mengurangkan Sakit Di Hati




Assalamualaikum semua....

Penat sangat menghadapi rutin-rutin hidup sejak seminggu dua nie...

Pola hidup semua dah berubah ...(kes ini lebih kepada selera makan dan tido...hurm ambik ko datang office dah macam burung hantu...cer korang bayangkan burung hantu yang pakai blusher muka dia camner hehehe)

Aku menjadi lebih sensitif  (padahal sebelum nie aku memang dah masuk dalam kategori sensitif...letih nak melayan perasan camni)

Airmata menjadi murah....benda-benda yang remeh temeh pun boleh membuatkan airmata mengalir, menangis beria-ia pulak tu paling tak tahan dengar lagu...kalau benda-benda yang memang masuk kategori yang betul-betul menguji hati tu paham-paham sendirilah macam mana airmata ni merembes keluar...

Tapi aku kena kuat...demi untuk diri aku sendiri.....ya aku perlu kuat! 


No comments:

Post a Comment