Saturday 11 May 2013

Anggap Aje Gula-Gula

Assalamualaikum....

Syukur alhamdulillah aku rasa lega sangat-sangat bila tak kena paksa dengan doctor untuk masuk ward tadi.

Dua orang pakar yang aku kena jumpa hari nie...Dr Haslinda dengan Dr Zaidi alhamdulillah dua-dua doctor sangat friendly dan aku berpuas hati dengan consultation diorang.

Next week aku dapat mc satu minggu...kena recover apa yang sepatutnya sebelum aku kena datang untuk next appointment pada 21/5/2013 & 25/5/2013 hopefully time tu result aku cantik dan aku berharap sangat cysts aku kecut dan bleeding aku stop. Sebab aku dah tak sanggup nak kena operate lagi...perut aku dah macam simpang 4 buruk sangat tengok tapi apa nak buat kan...aku cuma mampu manjakan ko dengan losyen dan krim-krim untuk scar tu aje..aku beli stok mahal tau!



Rasa macam tak mampu nak habiskan...tapi kalau tak makan macam mana nak baik kan okey anggaplah semua-semua tu gula-gula manis....yang kaler pink tu menarik perhatian kan!



4 comments:

  1. Rajin2 mkn ubat yer dan byk berehat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks JM..tp MS tengah konpius sekarang, doc bagi ubat ke doctor bagi vitamin, selera makan makin menjadi-jadi nie hehe
      habislah macam nie

      Delete
  2. besar-besar nyer ubat, boleh telan ker nih...banyak pulak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa itulah pasal..besor2 kan ubatnya, seb baik yang paling besar tu kaler pink ada gak hati nak telan, mau kaler kelabu ker harus dah macam peluru jer nak telan pun tak sanggup :)

      Delete